10 روش عالی برای زیرمجموعه گیری

داشتن زیر مجموعه در سایت های کسب درآمد مثل سایت های کلیکی ، فاست ها ، سایت های سرمایه گذاری ، سایت های ماینینگ و ... می تونه به افزایش درآمد شما کمک کنه در واقع جذب زیرمجموعه خودش یه روش کسب درآمده، از 10 روش که در این مطلب به شما معرفی میشه و آموزش داده میشه می تونید به صورت تضمینی زیرمجموعه بگیرید .

چگونه زیر مجموعه گیری کنیم ؟ ، اپلیکیشن زیرمجموعه گیری  (روش ششم رو بخونید) ، چگونه ریفرال بگیریم در ادامه به این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

برای جذب زیرمجوعه باید صبر داشته باشید و فعالیتتون مستمر باشه چون زیرمجموعه گیری به آهستگی انجام میشه ولی زیرمجموعه خوب می تونه برای شما درآمد مادام العمر بوجود بیاره .

نکته: معمولا از هر 10 نفر یک نفر زیرمجموعه فعال و درآمد زا هست ، پس اگر دیدید زیرمجموعه های شما درصد کمی شون درآمد زا هستن مشکلی نیست ، برای موفقیت در زیرمجموعه گیری باید هدف شما جذب زیرمجموعه فعال باشه ، پس سعی کنید استراتژی تون رو بر این مبنا پیاده کنید.

از طریق روش های زیر می تونید در سایت هایی مثل کریپتو تب که برای استخراج بیت کوین هست و تا 10 سطح درآمد از زیرمجموعه رو محاسبه می کنه ، زیرمجموعه بگیرید و درامد خیلی بالایی داشته باشید . در صورتی که تمایل دارید نحوه کسب درآمد از سایت کریپتو تب را مشاهده کنید به مطلب آموزش کسب درآمد از cryptotab به بیتکوین مراجعه کنید.

روش اول : استفاده از فروم ها و انجمن ها روش سریع زیرمجموعه گیری

فروم ها جاهایی هستند که کاربران مختلف موضوعاتی که به ذهنشون میرسه و فکر می کنن می تونه مفید باشه رو توش میفرستند  و بقیه کاربرا مطالب شما رو می بینن و نظراتشون رو بیان می کنن و در صورتی که مطلب براشون جذاب باشه می تونین اون ها رو زیرمجوعه خودتون کنید .

ارسال مطلب در فروم ها آزاده ولی قوانین خاصی دارند ، معمولا فروم ها موضوع بندی هستند و حتما مطالبی که میفرستید باید در بخش درست باشن مثلا وقتی موضوع مطلب شما کسب درآمد از بیت کوین هست باید در بخش کسب درآمد از اینترنت مطلبتون رو ارسال کنید عدم رعایت این مسئله ممکنه به محدود شدن اکانتتون منجر ببشه ، پس روی این مسئله دقت کنید .

با توجه به این که هدف ما زیرمجموعه گیری برای بیت کوین هست بهترین فروم هایی که می تونید از اون ها استفاده کنید به صورت زیر هست 

فروم های ایرانی برای زیرمجموعه گیری شامل :

1- پرشین تولز - بخش کسب درآمد از اینترنت forum.persiantools.com

فروم های خارجی برای زیرمجموعه گیری ارزهای دیجیتالی :

2- فروم بیتکوین تاک bitcointalk.org

3- beermoneyforum.com البته این مورد زیاد ضروری نیست

4- emoneyspace.com

5- netbusinessrating.com

6- rolclub.com

 

سایر روش ها را در ادامه مطلب بخوانید

روش دوم : تاسیس یک وبلاگ یا سایت

شاید برای شما این سوال پیش اومده باشه که آیا امکان زیرمجموعه گیری دائمی وجود داره و چگونه زیر مجموعه گیری کنیم تا جذب زیرمجموعه محدود به زمان خاصی نباشه .

برای این کار باید یه سایت یا وبلاگ بزنید ( نرم افزار جذب زیرمجموعه همین است ، برای اطلاع از روش اتوماتیک جذب زیرمجموعه به روش ششم مراجعه کنید) ، چون وقتی یه مطلب رو تو وبلاگ خودتون ارسال می کنید و لینک های زیرمجموعه گیری تون رو توش می گذارید اون مطلب و اون لینک برای همیشه اونجا باقی می مونه یعنی اگر سال یعد هم یکی وارد سایت شما بشه لینک زیرمجموعه گیریتون رو میبینه و زیرمجموعه شما میشه.

این روش مزایایی مثل دائمی بودن مطالب شما ، ورود بازدیدکننده از موتور های جستجو ، آزادی عمل بیشتر  ، امکان مشاهده آمار بازدید کننده ها داره .

برای تاسیس یه وبلاگ می تونید از سرویس وبلاگ دهی بیان استفاده کنید یکی از بهترین سیستم های وبلاگ دهی هست ، تاسیس وبلاگ در بیان blog.ir

6 نکنه برای موفقیت وبلاگ و سایت  :

1- مطالب مفید ، اختصاصی و جذاب بفرستید : مهم ترین نکته همین هست که  مطالبتون رو خودتون بنویسید چون کپی پیست کردن مطالب از بقیه سایت ها باعث رشد سایت شما نمیشه .

2- وبلاگتون رو توی موتور های جستجو ثبت کنید ، ممکنه دو هفته طول بکشه تا وارد موتور های جستجو بشید . برای ثبت سایت در موتور جستجوی گوگل ، تو خود گوگل سرچ کنید "ثبت سایت در گوگل" یا از این آدرس  google.com/intl/fa/add_url.html وبلاگتون رو به گوگل معرفی کنید ، اینجوری سریع تر وارد نتایج جستجو میشید .

3- از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید  و سعی کنید روی یه موضوع خاص کار کنید .

4- توی مطالبتون به مطالب مرتبط لینک بدید ، اینجوری کاربرا تو سایت شما بیشتر می گردن .

5-  تو فروم ها بخش هایی از مطلبتون رو بگذارید و به مطلبتون لینک بدید .

6- از شبکه های اجتماعی و سایت هی اشتراک ویدئو برای تبلیغ و معرفی سایتتون استفاده کنید  .

 

روش سوم : فعالیت در شبکه های اجتماعی

در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک - توئیتر - گوگل پلاس - کلوب - فیس نما فعالیت کنید و اگر زیاد دنبال کننده ندارید می تونید از پیج هایی که دنبال کننده زیادی دارند درخواست کنید تا پیج شما رو تبلیغ کنند (ممکنه هزینه داشته باشه ولی سریع تر رشد می کنید).

 

روش چهارم : ساخت ویدئو و اشتراک اون در سایت های اشتراک ویدئو

یک ویدئو از نحوه عضویت ، معرفی بخش های مختلف سایت ، میزان درآمد از اون سایت بسازید و در سرویس های اشتراک ویدئو منتشر کنید و لینک ریفرال خودتون رو زیر اون ویدئو به اشتراک بگذارید .

تگر دقت کنید میبینید که گوگل برای هر جستجو یه سری عکس و ویدئو هم پیشنهاد میده ، بالا اومدن در نتایج ویدئو ها به مراتب آسون تر از بقیه حالت هاست .

از سرویس های اشتراک ویدئو زیر استفاده کنید:

آپارات  aparat.com

نماشا namasha.com

یوتویوب youtube.com

 

روش پنجم : به دوستان و آشنایان خود آموزش دهید

بهترین زیرمجموعه های دردسترس شما دوستانتان هستند چون شما آنها را بهتر می شناسید و می دانید کدام یک در زمینه کار شما علاقه مند تر است ، روش های کسب درآمد خود را به دوستتان معرفی کنید و اورا آموزش دهید ، از او بخواهید با لینک های ریفرال شما عضو شود و در ازای این کار مزایای ویژه ای به او پیشنهاد کنید (مانند بخشی از درآمد حاصل از او که بدست شما میرسد یا آموزش او ، یا معرفی روش های جدید ) .

 

روش ششم : تبیلغ لینک زیرمجموعه گیریتون در سایت های کلیکی ( نرمافزار اتوماتیک جذب زیرمجموعه  )

در سایت های کلیکی می تونید لینک زیر مجموعه گیریتون رو تبلیغ کنید ، البته برای این کار باید هزینه تبلیغ رو هم پرداخت کنید که می تونید به صورت مستقیم با شارژ حسابتون با بیت کوین پرداخت کنید ، یا با فعالیت در اون سایت ها و مشاهده تبلیغات درآمد کسب کنید و از درآمدتون برای تبلیغات لینک خودتون استفاده کنید . با توجه به امکان تعیین نرخ پرداخت توسط شما سایت های معرفی شده در زیر بسیار به صرفه هستن .

خوبی این روش چیه حالا ؟ از این روش می تونید زیرمجموعه خارجی جذب کنید که اونا با توجه به دسترسی به سیستم های پرداخت جهانی راحت تر تو سایت هایی که شما قصد زیرمجموعه گیری دارید می تونن سرمایه گذاری کنن در نتیجه سود بیشتری از زیر مجموعه ای که از این روش کسب کردید براتون بدست میاد . خوبی دیگش اینه که افرادی که از این طریق زیرمجموعه شما میشن با کار در اینترنت بیشتر آشنا هستن و تو سایتی که شما معرفی می کنید به صورت فعال کار می کنن .

وقتی لینک شما تبلیغ میشه کاربرای وارد صفحه زیرمجموعه شما میشن و در صورتی که عضو سایت مورد نظر شما بشن ، زیر مجموعه شما میشن  ، به همین راحتی زیرمجموعه جذب می کنید .

چند سایت تبلیغات کلیکی خارجی و ایرانی که هم معتبر هستند و هم تعرفه های مناسبی دارند به شرح زیر هست :

1- ادبیتکوین AdBTC

2- آموزش سایت EasyHist4U

یکی از بهترین سایت های جذب زیر مجموعه سایت Easyhit4u هست که آموزش و نحوه استفاده از اون رو می تونید از اینجا ببینید .

3- سایت ایرانی p30rank

در سایت p30rank  می تونید از تبلیغات پاپ آندر یا تبلیغات بنری استفاده کنید ، این سایت ایرانی هست و می تونید هم از طریق خرید اعتبار و هم از طریق قرار دادن کد های تبلیغاتی در سایتتون درآمد کسب کنید تا از اون برای تبلیغ و زیرمجموعه گیری استفاده کنید .

روش هفتم : استفاده از مسائل روانشناسی

شما با استفاده از روش های زیر می تونید افراد رو برای زیرمجموعه شما شدن بیشتر تشویق کنید :

1- تجارب خودتون رو به اشتراک بگذارید ، مثلا از دریافتی خودتون از سایتی رو که به افراد پیشنهاد میدید عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید ، اینجوری انگیزه و اعتماد افراد بیشتر میشه.

2- مشخص کنید که موفقیت برای آنها چگونه است ، مثلا با فعالیت در این سایت بعد از 1 ماه 30 دلار درآمد خواهید داشت .

3- به فیدبک های مثبت واکنش نشون بدید ، مثلا اگر در فروم فعالیت می کنید یا یک وبلاگ دارید ، نظراتی که به مطلب شما داده می شه رو پاسخ بدید . این کار کمک می کنه مطلب شما همیشه پر بحث و ترند باشه.

4- پیشنهادی بدید که نتونن رد کنن ، مثلا تقسیم مقداری از درآمدی که از اون ها بدست می آورید بین خودشون یا آموزش نکات مهم و کاربردی به صورت اختصاصی به اونها در صورت عضو شدن با لینک شما .

از سایت Freebitoin  علاوه بر اینکه می تونید بیت کوین مجانی کسب کنید ، می تونید بین زیر مجموعه هاتون درآمد تقسیم کنید ، می تونید از همین سایت برای جایزه دادن به زیرمجموعه ها استفاده کنید. برای مشاهده نحوه کسب درآمد از سایت فری بیتکوین به آموزش کامل سایت Freebitco.in  را ببینید.

 

روش هشتم : یک لیست از سیستم های کسب درآمد تهیه کنید

سایت هایی رو که می خواید معرفی کنید به صورت لیست مرتب شده به همراه توضیحات به کاربران ارائه کنید ، تهیه یک لیست منسجم از سایت هایی که می خواید تو اونها زیرمجموعه بگیرید باعث میشه کاربرا راحت تر و سریع تر به همه لینک های شما دسترسی داشته باشند و تو چند تا سایت زیرمجموعه شما بشن  .

 

روش نهم : از روش بازاریابی ایمیلی یا پیامکی استفاده کنید

بعضی از سایت ها هستند که ایمیل و پیامک هدفمند ارسال می کنند ، یعنی افرادی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند یا در زمینه کسب درآمد از اینترنت فعالیت می کندد طبقه بندی شده اند و امکان دسترسی به اون ها وجود داره ، شما می تونید به صورت گروهی برای آنها لینک های زیرمجموعه گیری خودتون رو ارسال کنید .

 

این مقاله به مرور زمان تکمیل می شود ، امیدوارم در این راه من رو یاری کنید .

روش دهم : روش دهم را شما بگویید ...